Op Gitaartabs leer je de akkoorden van Ik voel me kei goed van Hans Teeuwen, een vrolijk nummer in de salsamuziek. Dit is een prima keuze als je net begint met gitaarspelen en je wilt meteen iets met ritme en flow proberen.
Het nummer ligt op beginner-niveau en je speelt het met akkoorden: A, E en D. Je hebt geen capo nodig, dus je kunt gelijk aan de slag. Start met dit leuke, lichtvoetige nummer en je voelt meteen waarom de naam klopt.
A = x02220
E = 022100
D = xx0232
A A
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
E
en jullie kunnen mij niks maken,
E E
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
A
en ik schreeuw het van de daken.
A A
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
D
de wereld is te gek en ik okee,
A
Dus praat niet langer over honger, kanker en geweld,
E A
zet een hoedje op en zing maar lekker mee.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
waarom zou ik zeuren,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ook al gaat het niet zoals ik wil,
ik zit niet bij de pakken neer
ik hou m'n kin vooruit
en ik stop een lekker haantje in de grill.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
k-k-kkei-keigoed - yeah!
Ken je een betere versie, uitleg of slagritme? Log in om bij te dragen.